duminică, 11 iulie 2010

PUI CU IERBURI PROVENCE


Astazi nu am avut chef sa bucataresc, asa ca am facut repejor o friptura la cuptor.Am luat doua pulpe superioare pe care le-am condimentat cu ierburi de Provence, sare, usturoi si boia pentru un strop de culoare. Intr-o tava de yena cu capac, am pus pulpele, putin ulei si vin alb. Le-am dat la cuptor pentru 20 min, acoperite.

Intre timp am curatat 3 cartofi si i-am taiat sferturi. Un catel de usturoi l-am maruntit si l-am amestecat cu cartofii.

I-am amestecat intr-o baie de condimente: sare, piper, ierburi Provence si boia dulce.

Dupa 20 min, am adaugat cartofii peste carne si o rosie taiata cubulete.

Totul a mers la cuptor pentru inca 45 min, acoperite, si 10 min fara capac.
Nu pot sa va spun ce mirosuri si arome mi-au umplut bucataria.
Si totul a fost delicios alaturi de o salata de castraveti.






Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...