sâmbătă, 30 aprilie 2011

OREZ CU PIEPT DE PUI SI ARDEI COPTI

Reteta realizata si prezentata de Ioana din Treviso, Italia.

Inca o reteta facuta de sora mea. Foarte buna. Nu am auzit pana acum de ardei copti in orez, dar gustul este foarte bun.
Ingrediente: ceapa mai mare, jumatate de piept de pui, ulei(a folosit de masline), ardei copti, doua cani de orez, sare, piper, patrunjel proaspat.
Ceapa se taie marunt si se caleste in ulei. Se condimenteaza cu sare si piper.
Pieptul de pui se taie bucatele si se amesteca cu ceapa. Se lasa sa se rumeneasca bine pana intra furculita in el. Si sa va spun de ce. Orezul se fierba separat. Se pun la fiert 4 cani de apa si putina sare. Cand fierbe apa, sa adauga 2 cani de orez si se lasa sa fiarba.
Revenim la puiul nostru. Cand este facuta carnea(atentie: amestecati des ca sa nu se prinda) se adauga ardeiul copt taiat marunt. Se mai calesc impreuna pana se fierbe si orezul.
Cand bobul de orez este moale, se adauga peste pui si se mai lasa sa fiarba pana scade zeama.

Pentru o savoare mai deosebita, la final se pune patrunjel tocat marunt.
Va spun ca folosirea ardeiului copt in orez a fost o idee buna. Un gust delicios.
Incercati!




2 comentarii:

adriana spunea...

arata bestial. nu am mai auzit pana acum de combinatia orez-ardei copti. voi incerca. doar ca mi-e lene sa coc ardeii pt ca nu am la congelator.

MONI spunea...

Adriana, incearca aceasta reteta. Merita sa coci ardei pentru ca rezultatul este de nota 10. Dar poti folosi si ardei crud, doar ca nu vei avea gustul acela al ardeiului copt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...