marți, 19 octombrie 2010

FURSECURI VANILATE

Am gasit intr-o revista culinara o reteta de fursecuri. Si mi s-a facut o pofta...ca nu mancasem de mult.
Fursecurile sunt numai bune la micul dejun langa cafea sau lapte.
In copilarie, in fiecare dimineata savuram o cana de ceai sau lapte cu biscuiti.
Fursecurile imi amintesc de acele dimineti.

Ingrediente: 500 gr faina, 250 gr zahar pudra, 200 gr margarina,
1 plic praf de copt, o sticluta de esenta de vanilie, 2 oua.
Pentru a le da forma am folosit un aparat special pentru aluat moale.
Si incepem: zaharul pudra se amesteca cu margarina. Eu am topit-o, dar data viitoare o voi lasa sa se inmoaie putin.



Apoi se adauga pe rand cele 2 oua si se amesteca pana se omogenizeaza.

Esenta de vanilie...

si faina in care am adaugat praful de copt.

Aluatul se framanta putin si se lasa la frigider pentru jumatate de ora.

Am taiat aluatul felii mai groase...

si am umplut tubul aparatului de fursecuri.


Si iata ce a iesit.

Am copt fursecurile aprox.20 minute. Neaparat cuptorul trebuie incalzit bine inainte de a introduce fursecurile.
Dupa ce s-au racit, le-am pudrat cu zahar cu gust de vanilie.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...