luni, 20 decembrie 2010

VARZA MURATA CU CARNE

La noi in zona, la taierea porcului, se pregateste si varza cu carne. Bineinteles, carne de la porcul proaspat sacrificat.

Nu stiu sa va spun cantitati din fiecare ingredient, pentru ca am pregatit "dupa ochi".
Deci, am taiat vreo 4 cepe mai maricele si le-am taiat marunt. Carnea, tot asa, bucati.
Nu am folosit deloc ulei deoarece carnea era putin mai grasa.
Intr-o oala am pus ceapa si carnea si le-am lasat vreo 10 minute, amestecand mereu.
Grasimea lasata de carne a prajit putin ceapa.
Am acoperit totul cu apa calda, am condimentat cu sare si am lasat sa fiarba, fara capac.
Dupa ce a scazut apa, am adaugat 2 linguri de boia dulce si piper.

Dupa ce s-au mai calit vreo 2-3 minute, suficient pentru a se amesteca gusturile, am pus varza murata. Nu am spalat-o pentru ca nu era foarte acra. Dar daca este, trebuie spalata intr-o apa, ca sa nu iasa mancarea prea acra.
Am acoperit totul cu apa calda si am lasat sa fiarba, de data asta cu capac, pana varza a devinit moale. Cred ca a fiert vreo 2 ore.
Eu prefer aceasta mancare de varza cu smantana. Altii prefera cu ardei iute sau mamaliga.
Oricare ar fi preferinta voastra, va doresc pofta buna!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...