marți, 21 iunie 2011

CARTOFI NOI CU BRANZA SI MARAR

Primii cartofi din gradina. Mie imi plac prajiti intregi cu tot felul de sosuri.
Ingrediente: branza dulce de vaca, smantana, iaurt, marar, sare, cartofi noi, untura sau ulei.
Cantitatile pentru amestecul de branza nu sunt fixe. In functie de cati cartofi aveti si cat de mult va place branza; amestecati smantana cu iaurtul si branza dulce+ mararul tocat marunt si sare. Eu am folosit 4 linguri de branza, 2 de iaurt si 2 de smantana, jumatate de legatura de marar si putina sare. Am tot gustat pana am ajuns la gustul dorit.
Cartofii se curata si se spala bine. Se foloseste un prosop curat pentru a-i sterge de apa.
Puneti la incalzit intr-o oala ulei sau untura. Eu am folosit untura de porc pentru ca mi se pare ca sunt mai buni.
Cand este foarte incins uleiul, puneti cartofii(cu grija sa nu stropeasca). Din cand in cand se mai amesteca ca nu cumva sa se prinda.
Cand sunt bine rumeniti se scot pe servetele de hartie pentru a elimina surplusul de grasime.
Se sareaza si, cat sunt calzi, se pune branza deasupra.
Se por servi alaturi de o salata de legume sau gratar de pui sau porc.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...