duminică, 19 septembrie 2010

TORTA SARATA



Ingrediente: aluat foetaj, salam/sunca/carnat, ardei, rosii chery, mozarela/cascaval/telemea, 4 oua, 2 linguri smantana, o ceapa verde taiata marunt, sare, piper, patrunjel tocat
Aluatul foetaj dezcongelat se pune in tava pe hartie de copt. Se impunge cu furculita pentru a se desface in foi.
Deasupra se pune salam, sunca, carnat(taiate bucatele)-eu am avut cate putin din fiecare, ardei taiat felii, jumatati de rosii chery, branza mozarela, cascaval taiat felii. Ouale se bat impreuna cu ceapa taiata marunt, patrunjelul, smantana, sare si piper. Aceasta compozitie se pune peste aluatul foetaj. Se da la cuptor circa 45 minute.


3 comentarii:

Miha spunea...

Buna Moni. Am citit reteta si mi se pare delicioasa. Eu as vrea sa incerc cu crenvursti. Ce pot sa mai pun?

MONI spunea...

poti sa pui cam tot ce ai prin frigider. o data am facut cu carnea de pui din supa, cateva chiftele, rosii, ardei, porumb.

Miha spunea...

Am facut pana la urma cu crenvursti si piept de pui. A fost foarte buna si satioasa. Am sa incerc si cu elte ingrediente.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...