joi, 9 februarie 2012

VARZA MURATA CU CARNAT SI CARTOFI

Mai aveti varza murata in butoi? Eu da, si chiar vorbeam cu o colega ce stie sa mai faca de mancare. A doua zi a venit la servici cu varza murata cu cartofi si carnat afumat, pe care am gusta-o si eu. Mi-a placut, asa ca am facut si sotului aceasta mancarica care a avut succes.


Ingrediente: varza murata marunta, cartofi, carnat afumat, kaiser, bulion, ulei, sare. Cantitatile sunt in functie de ce tava pentru cuptor folositi.
Cartofii se fierb in coaja si cand s-au racit se taie felii. Intr-o tava pentru cuptor se pune ulei cat sa acopere fundul tavii. Toate ingredientele se aseaza in straturi astfel: cartofii presarati cu sare dupa gust, carnatul si kaiserul felii, iar la sfarsit varza murata stoarsa bine de zeama. Deasupra se pune putin bulion sau rosii din conserva.
Se tine la cuptor pentru circa o ora si jumatate. Din cand in cand mai amestecati usor varza cu o furculita pentru ca bulionul sa patrunda in interior.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...