miercuri, 5 ianuarie 2011

SUPA CREMA DE CARTOFI CU CRUTOANE

Am mancat mai demult supa crema de legume si mi-a placut. Si m-am gandit sa incerc si eu sa fac, ca doar nu poate fi greu.
Ingrediente: cartofi, legume (5 linguri), piper, crutoane(paine, ulei, sare), kaiser, unt.
Pentru inceput am pus cartofii la fiert impreuna cu cele 5 linguri de legume(nu am pus sare pt ca legumele sunt tinute in sare).
Dupa ce au fiert, am scurs apa in alta oala si am pasat cartofii ca pentru piure. Am adaugat o bucata de unt,circa 50 gr) si putin piper. Apoi, putin cate putin, am pus zeama in care au fiert cartofii, pana supa crema a ajuns la consistenta dorita de mine. Se poate face mai lichida sau mai cremoasa.

In timp ce fierbeau cartofii am pregatit si crutoanele. Am taiat cuburi vreo 5 felii de paine. Le-am sarat si stropit cu ulei de masline.
Le-am prajit in cuptor pana au devenit maronii.
Din cand in cand trebuie amestecate pentru a se praji uniform.

Separat, am taiat in felii cat mai subtiri, kaiserul.
Dupa ce supa crema a fost gata, am prajit kaiserul si l-am pus in supa.

A fost buna supa crema.
Dar ca, atunci cand voi mai face, nu voi mai pune ulei de masline peste crutoane, ci de floarea soarelui. Au avut un gust ciudat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Incearca tot cu ulei de masline dar nu cu cel ptr salate ci cu cel ptr prajit. Nu e asa intens si nu schimba cu nimic gustul preparatelor. Sper sa ti placa.

MONI spunea...

Mersi de "tips". O sa incerc.

Adina spunea...

arata foarte apetisanta supa ta!O sa o incerc si eu,mai ales ca la noi merg bine crutoanele!

MONI spunea...

A fost buna. Si foarte satioasa. Drept sa-ti spun, felul 2 l-am mancat dupa jumatate de ora.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...