sâmbătă, 11 iunie 2011

CORNURI CU BRANZA SI CIRESE

Pentru ca este sezonul cireselor am incercat o reteta cu cirese. Niste cornuri care au fost foarte bune.
Ingrediente: 500 gr faina, 200 ml lapte, 75 ml ulei, 3 linguri rase de zahar, un cub drojdie, putina sare, 2 oua;pentru umplutura: 250 gr branza de vaci amestecata cu 2 linguri de zahar si un ou, cirese taiate marunt.
Drojdia se pune la dospit in laptele caldut. Intre timp se pregateste faina cu ouale, zaharul, sarea si uleiul. Se adauga laptele cu drojdia si se framanta aluatul. Eu a trebuit sa mai pun putina faina pentru ca a iesit prea moale aluatul. Trebuie sa se framante cel putin 15-20 minute, pana se desprinde de pe vas.
Se lasa sa dospeasca la loc caldut, pana isi dubleaza volumul.

Intre timp se pregateste umplutura de branza: se amesteca branza cu oul si zaharul. Ciresele nu se amesteca cu branza pentru a nu lasa zeama.

Dupa ce a crescut aluatul, se imparte in 10 parti. Eu am uns masa cu ulei pentru a nu se lipi aluatul de masa.
Imi place sa lucrez asa deoarece cu faina se mai lipeste .
Fiecare bucata de aluat se intinde in forma de dreptunghi. De la jumatate se taie in fasii. Pe partea netaiata se pune branza si ciresele maruntite. Se acopera marginile si apoi se ruleaza.

Se coc in cuptorul bine incins pana se rumenesc. Imediat dupa ce se scot din cuptor se ung cu lapte rece indulcit.
Dimineata la o cafea, aceste cornuri sunt delicioase. Raman moi si pufoase.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...