luni, 22 noiembrie 2010

SALATA DE CARTOFI COPTI

Aceasta reteta este foarte buna pentru perioada postului.
Simpla, rapid de facut si buna.

Ingrediente: cartofi copti(se invelesc cartofii necuratati de coaja-spalati si stersi bine-in staniol si se coc in cuptor pentru o ora), piper, sare, ceapa verde, ulei de masline si lamaie.
Cartofii se taie dupa imaginatia fiecaruia(eu i-am taiat cubulete), se sareaza si pipereaza. Ceapa verde se taie marunt si se amesteca cu cartofii. Totul se stropeste cu ulei de masline si zeama de lamaie.

4 comentarii:

BărbatLaCratiţă spunea...

Interesanta ideea, cred ca o voi incerca si eu - atunci cand voi avea niste ceapa verde prin casa :D

MONI spunea...

Cred ca ar merge si cateva masline, aruncate asa, pe ici pe colo.

BărbatLaCratiţă spunea...

:) Da, mi se pare ca maslinele merg de minune cu cartofii.

andonis spunea...

am mai pus ou firt,mustar otet balsamic si cateva masline CALAMON mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...