luni, 17 ianuarie 2011

PRAJITURA TURCEASCA "REVANI"

Am tot auzit de aceasta prajitura. Ca este foarte buna si usor de facut. Si mi-am zis sa incerc si eu.
Usor de facut, da. Foarte buna, hmm! Bunicica, nu ceva spectaculos. Dar nu ma credeti pe cuvant, incercati!
Ingrediente: o cana faina, 1/2 cana gris, jumatate de plic de praf de copt, 2 plicuri zahar vanilat, 2 linguri zahar, 1/2 cana ulei de floarea soarelui, 3 oua, 2 iaurturi Danone Cremosso(ideea este ca trebuie iaurt cat mai cremos, nu lichid), cocos(sau alune, nuci pisate). Pentru sirop: o cana apa, 10 linguri zahar, zeama de la o jumatate de lamaie.
Faina se amesteca cu grisul.Este bine sa se cearna faina, astfel va fi mai aerata.
Separat se bat albusurile spuma. Se adauga cele 2 linguri de zahar pe rand si se mai bate pana se topeste zaharul. Apoi se pun galbenusurile, zaharul vanilat, uleiul si iaurtul.
La sfarsit se pune faina cu grisul si se amesteca cu lingura de jos in sus, astfel incat aluatul sa ramana cat mai cremos.

Tava in care se va coace prajitura se unge cu ulei si se tapeteaza cu faina.
Cuptorul trebuie incins bine si apoi se coace prajitura vreo 40 minute, pana se rumeneste bine deasupra. Se incearca cu o scobitoare daca este coapta in interior.

Pentru sirop: se fierb impreuna aprox.5 minute, o cana de apa, 10 linguri de zahar si zeama de la o jumatate de lamaie.
Prajitura se lasa vreo 10 minute la racit, iar apoi se toarna siropul peste ea, cat este fierbinte.
Eu am pus cocos deasupra, dar numai dupa ce siropul a intrat in prajitura.



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...