marți, 12 iulie 2011

CIUPERCI CU SMANTANA

Va omorati cu ciupercile? Sotul meu nu. Nu mai stiu cum sa le prepar, poate il pacalesc sa le manance. Am incercat cu smantana, dar nici asa nu le-a mancat. Asa ca, ma dau batuta.
Ingrediente: o cutie de ciuperci, 2 fire de ceapa verde, marar, patrunjel, sare, piper, ulei, smantana.
Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei. Se adauga ciupercile si se mai lasa pana se inmoaie bine. Mararul si patrunjelul(jumatate de legatura din fiecare) se taie marunt si se adauga peste ciuperci. Se sareaza si pipereaza.
Dupa ce ciupercile sunt bine patrunse, se pun vreo 2-3 linguri de smantana.
Noi, adica eu, am mancat ciupercile alaturi de mamaliguta.

Un comentariu:

Retetele lui Ari spunea...

Salut, noi suntem toti morti dupa ciuperci cu smantana si marar..e una din mancarurile care le prepar des.

Te-am adaugat si eu la blogroll, imi pare rau ca nu am observat mai repede ..multumesc mult ca ma tii in blogroll-ul tau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...