sâmbătă, 24 iulie 2010

RULADA DE PUI CU CASCAVAL

Rulada de pui este foarte buna si se poate umple cu multe ingrediente. Astazi am facut cu cascaval si ardei kapia.
Am dezosat un piept de pui si l-am taiat felii. Am batut fiecare felie in punga de plastic pentru a nu se rupe. Le-am condimentat cu sare si piper.
La fiecare bucata de carne am folosit un bastonas de cascaval (lung cat latimea feliei de carne, pentru a nu iesi afara) si o felie de ardei kapia. Le-am rulat cat mai strans si la capete le-am inchis ca pe sarmale.



Fiecare rulada am dat-o prin faina, ou batut cu sare si ierburi Provence si apoi prin pesmet. Eu folosesc combinatia faina-ou-pesmet pentru ca nu se desfac in momentul in care se prajesc.


Le-am prajit la foc mic pentru a se patrunde foarte bine.


La pranz le-am servit alaturi de cartofi piure si salata de castraveti.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...