sâmbătă, 4 decembrie 2010

LANGOSI CU BRANZA SI MARAR

Daca s-ar inventa o reteta de langosi fara prajire, ar fi ideal!
Imi plac langosii, dar sunt prea unsi pentru gustul meu.

Ingrediente: 600 gr faina, 350 ml apa, un cub de drojdie proaspata, sare, ulei, 300 gr branza telemea, o legatura de marar, ceapa verde.
Am pus in masina de paine: apa, o lingurita de sare, o lingura de ulei, faina si drojdia. Am folosit programul de aluat(amestecare si dospire).
Dupa ce a terminat programul, am rupt aluatul in 12 bucati. Am intins fiecare bucata, am pus umplutura(branza data pe razatoarea mare, marar si ceapa verde, sare daca este nevoie) si le-am impachetat. Pentru a nu se lipi aluatul de mana, am folosit ulei, nu faina. Am lasat vreo 10 minute pe masa sa mai creasca, astfel marginile s-au lipit mai bine si nu s-a desfacut langosul la prajit.
Se pune ulei la incins. Se prajesc langosii pe amandoua partile. Se scot pe servetel pentru a absoarbe surplusul de ulei.

Mie imi place si cu putin mujdei de usturoi. Asa, ca sa tin deoparte... sotul ;))

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...