duminică, 1 august 2010

CARTOFI CU BROCOLI LA CUPTOR

Cartofi cu brocoli la cuptor cu iaurt, usturoi si cascaval . Hmm...
Poate combinatia iaurt-usturoi nu va incanta, dar, credeti-ma, este foarte bun.
Am fiert in coaja 3 cartofi si apoi i-am taiat felii. Separat, am pus brocoli la fiert cam vreo 5 minute. Daca fierb mai mult se inmoaie prea tare. I-am trecut printr-un jet de apa rece pentru a-si pastra culoarea.
Cascavalul l-am razalit pe razatoarea mare. Am pus cam vreo 150 grame.


Intr-o tava de yena unsa cu foarte putin ulei, am pus buchetelele de brocoli si feliile de cartofi. Am sarat si piperat dupa gust.


An curatat usturoi, cam vreo 4 catei, si i-am maruntit. Am pus usturoiul in 3 linguri de iaurt, pe care l-am turnat apoi peste cartofi si brocoli.




La final am adaugat cascavalul razalit si am dat la cuptor pana s-a rumenit putin.





Si pentru ca nu prea mai aveam chef sa prajesc ceva carne, am desfacut o conserva de ton bucati si am mancat cu acesti cartofi cu brocoli. Vreau sa va spun ca au fost foarte buni si am reusit, eu si sotulica, sa dam gata toata tava. Va doresc pofta buna daca va incumetati sa incercati reteta.




Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...