joi, 26 august 2010

PASTE CU SUNCA SI PANNA(smantana italiana)

Panna este smantana italiana. Are o consistenta mai groasa si un gust mai bun. Am gasit-o la un magazin italian si am zis sa incerc sa vedem daca ne place sau nu. Si ne-a placut.

Pentru aceasta reteta avem nevoie de : paste(eu am fiert aprox.300gr), o cutie de panna(200ml), 200gr sunca, margarina.


Sunca se taie marunt, sau felii, sau cuburi, dupa preferinta fiecarei gospodine.

Se pun la topit vreo 2 linguri bune de margarina.

Cand s-a topit margarina se adauga sunca si se prajeste vreo 3 minute.




Se adauga panna. Se fierbe cam inca 3 minute. La inceput sosul va deveni lichid, dar pe masura ce se raceste, devine mai gros.

Se fierb pastele conform timpului de fierbere prezentat pe ambalaj. Eu am facut farfalle pentru ca astea ne plac cel mai mult.

Dupa ce au fiert pastele, se scurg si se amesteca cu sosul de panna si sunca.

Se poate pune deasupra cascaval sau branza parmezan.
Incercati sa vedeti ce bune sunt pastele pregatite in acest fel.

4 comentarii:

Anonim spunea...

scarbos, cine oare mai face azi mancare cu margarina...

MONI spunea...

Nu vreau da fiu rea, dar prima data incearca si apoi da cu bolovani.

Anonim spunea...

sunt extra bune ,imi pare rau dar margarina este recomanada in gatit
daca tu nu folosesti e problema ta o poti inlocui cu unt

Anonim spunea...

Foarte bun acest preparat ☺️. Daniela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...