sâmbătă, 16 octombrie 2010

DOVLECEI UMPLUTI LA CUPTOR

Mi-au placut dovlecii, dar nu stiu de ce s-au deschis si nu au ramas frumos umpluti. Oricum, au fost foarte buni.

La aceasta reteta am folosit dovlecei mai lungi si subtiri(sa nu aiba seminte), carne de porc tocata, un ou, legume la borcan , ceapa, usturoi, marar, boia dulce, piper, sare, cascaval.
Am taiat in jumatate, pe lungime, fiecare dovlecel(am folosit 3 bucati). Cu o lingurita am scos miezul pe care l-am maruntit.

Carnea tocata am amestecat-o cu un ou, boia dulce, legume la borcan, 3 catei de usturoi maruntiti, ceapa maruntita, marar, piper si foarte putina sare(legumele la borcan erau puse in sare) si miezul de la dovlecei. Le-am amestecat bine de tot pentru a se omogeniza toata umplutura. Apoi am umplut dovleceii.

Intr-o tava cu putin apa, am asezat dovleceii. Au stat cuminti in cuptor pentru o ora, acoperiti cu folie de aluminiu.

La sfarsit am pus pe fiecare cate o felie de cascaval si i-am mai tinut la cuptor pentru 5 minute, fara folie. Si iata ce a iesit.
Sincera sa fiu, as fi vrut sa fie mai prajiti decat fierti, dar si asa au fost buni.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...