sâmbătă, 1 ianuarie 2011

ASA NU...

Toate blogurile culinare prezinta retete si imagini din timpul prepararii lor, care mai de care mai frumoase.
Zilele astea, pe cand pregateam bunatati pentru revelion, am avut si cateva experiente "placute".
Cred ca nu exista bucatarese la care nu s-a taiat maioneza, sau s-a lasat prajitura, sau etc.
Asa, sa va spun ce am patit eu. Aveam in plan sa fac TIRAMISU pentru cheful la care urmam sa mergem de revelion. Am pregatit aceasta prajitura de n ori.
Si ma apuc de treaba. Fac totul conform retetei si cand ajung la zahar, surpriza! Crema se lasa si se taie. S-a facut ca branza.
Am facut totusi prajitura, dar, ce nu-ti iese dimineata, nu iese nici seara.
Dupa ce a stat pana seara la frigider, am incercat sa vad daca totusi se poate manca.
In primul rand nu am putut-o taia. Toata crema se lipea de cutit asa ca piscoturile nu aveau crema pe ele. Pur si simplu prajitura se "dezmembra".

Bineinteles ca nu am mai dus prajitura la cheful de revelion.
Dar noi am mancat-o si asa, fara aspect comercial.

5 comentarii:

Adina spunea...

si eu am avut multe suprize sarbatorile astea.Am si inceput o serie cu dezastre la bucatarie! Dar de mancat tot s-au mancat.Daca le-am salvat inseamna ca avem creativitate.

MONI spunea...

Si prajitura mea s-a mancat, desi arata dezastros. Asta este, se mai intampla si asa ceva.
Am mai facut-o lata si la ecler. Voi reveni cu o postare. Dar acolo a fost clar din vina mea. Am deschis cuptorul prea repede. Cred ca stiti vorba "numai cine nu munceste nu greseste".

Adina spunea...

asa devenim bucatarese mai experimentate!invatam din greseli si precis ca nu mai facem de doua ori aceeasi greseala,facem numai greseli noi...

BărbatLaCratiţă spunea...

N-am mai vazut pe cineva care sa scrie o postare cu "ASA NU" :)) Moni, sa stii ca daca mi-as posta eu toate nereusitele, niciun incepator nu s-ar mai apuca de gatit :)))

MONI spunea...

Cred ca toti avem nereusite in bucatarie; sa le spunem greseli din care invatam. Asa ca, cine nu recunoaste...treaba lui:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...