marți, 30 noiembrie 2010

SUPA DE GAINA CU GALUSTE DE GRIS

Sotul meu ma innebuneste cu "botisorii". Asa spune el galustelor de gris.
Asa ca, duminica trecuta am facut supa de gaina cu galuste de gris.


Ingrediente: un piept de gaina(crescuta la tara cu porumb si grau, si nu concentrate), o legatura de zarzavat, ceapa, gogosar, telina, sare, piper.
Eu fac supa in oala sub presiune pentru ca fierbe mai repede. Toate ingredientele se pun in oala(ceapa am lasat-o intreaga si gogosarul taiat in jumatate), sare si piper si apa cam trei sferturi din oala. Am lasat la fiert cam o ora si jumatate deoarece gaina fierbe mai greu.
Dupa fierbere, se strecoara supa si se pregatesc galustele.
Se bat 2 oua cu sare si piper si se amesteca cu gris(am avut oua mari asa ca am folosit cam 6 linguri de gris pentru un ou). Metoda de verificare este simpla: trecem furculita prin gris, iar urmele trebuie sa ramana vizibile.
Apoi se pune supa la fiert. Cu o lingurita se pun galustele in supa. Pentru a nu se lipi de lingurita, se inmoaie tot timpul lingurita in supa fierbinte.
Se lasa la fiert aprox. 10 minute. Pentru a verifica daca sunt fierte se taie in doua o galusca si se verifica in interior.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...