luni, 4 aprilie 2011

SOS DE LEURDA SI MACRIS

Dupa cum v-am spus, m-am pus pe verdeturi. Dupa ciorba acrisoara, a urmat un sos cu leurda si macris alaturi de cartofi natur si o bucatica de carnat de casa.
Ingrediente: ceapa verde, o mana buna de leurda, macris dupa gust, iaurt, faina, sare, piper, ulei.
Ceapa verde-vreo 2 fire, se taie marunt si se caleste in ulei. Leurda si macrisul se spala si se taie mai marunt. Leurda se caleste impreuna cu ceapa. Dupa ce se inmoaie putin, se adauga macrisul si putina apa calda, cat sa acopere verdeturile. Se lasa sa fiarba pana se inmoaie bine de tot leurda.

Separat se amesteca iaurtul(175 gr) cu o lingura de faina si se adauga peste verdeturi. Daca sosul iese prea gros se adauga apa, putin cate putin, pana ajunge la consistenta dorita.
Se sareaza si pipereaza dupa gust. Eu am vrut sa iasa mai acrisor, asa ca la final am mai pus macris, fara sa il mai las sa fiarba.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...