marți, 5 octombrie 2010

MANCARE DE PRAZ CU CIUPERCI SI GNOCCHI

Gnocchi sunt galustele de cartofi cu faina.
Combinate cu ciuperci, sunca si praz, sunt foarte bune.
La aceasta reteta am folosit: un pachet de gnocchi(250gr), ciuperci, sunca, 3 fire de praz,
o cutie de smantana panna, putin vin alb, sare, piper, ulei.

Prazul l-am taiat rondele si l-am calit in putin ulei pana s-a inmoiat.

Am adaugat sunca taiata felii mai mici,

apoi ciupercile. Se lasa la calit impreuna cu prazul si sunca pentru aprox.2-3 minute. Nu se adauga apa.

Am adaugat vin alb.

Dupa ce prazul si ciupercile s-au fierte, iar vinul s-a evaporat, am adaugat smantana panna si am condimentat cu sare si piper. Dupa aprox.1 minut, mancarea a fost gata.

Intre timp am fiert gnocchi conform instructiunilor de pe ambalaj.

Si iata ce a iesit.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...