joi, 19 august 2010

MANCARE DE ARDEI COPTI

Mancare de ardei copti... o bunatate langa un snitel sau chiftelute.
Ingrediente: ceapa, ardei rosu sau verde, rosii decojite si taiate marunt, patrunjel, usturoi, ardei copti, sare si piper.

In prealabil am copt 3 ardei galbeni. I-am curatat de coaja si i-am taiat felii, inlaturand semintele.
Apoi am pregatit: o ceapa mai mare taiata nu prea marunt, un ardei-feliute mai mari, rosie decojita si taiata cubulete, patrunjelul tocat marunt si 3-4 catei de usturoi.


Ceapa se caleste in putin ulei bine incins, pana devine moale.


Se adauga ardeiul taiat feliute.


Dupa ce se inmoaie ardeiul, se adauga rosiile taiate cubulete. Am uitat sa spun ca nu am adaugat apa deloc peste ardei si ceapa.

Se lasa sa fiarba cam 15 minute, apoi se adauga usturoiul maruntit si patrunjelul.



Cand sosul mai scade, se adauga ardeii copti. Se amesteca bine si sa mai lasa la fiert cam 5 minute.

Se sareaza si pipereaza dupa gust.
Puneti langa mancarica un snitel sau chiftele sau gordon blue etc, ce va place, si v-ati ales cu un pranz delicios.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...