vineri, 11 mai 2012

CHEC SIMPLU

Este o reteta simpla, rapida, iar rezultatul este foarte bun!

Ingrediente pentru tava mica de chec: 3 oua, 10 linguri faina, 10 linguri zahar, 10 linguri lapte, 6 linguri ulei, jumatate de plic de praf de copt, cacao.
Albusurile se bat spuma. Se adauga pe rand cele 10 linguri de zahar si se mixeaza foarte bine pana se topeste zaharul. Se adauga galbenusurile, laptele si uleiul(eu am amestecat laptele si uleiul intr-un pahar). La sfarsit se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt. Se lucreaza cu mixerul si merge foarte repede. Si cand am pus faina am folosit mixerul si a iesit un aluat foarte pufos.
Jumatate din compozitie se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.
In aluatul ramas se pune cacao (dupa gust) si se amesteca bine cu mixerul.
Se pune in tava si se coace la foc mic vreo 45 minute. Nu deschideti cuptorul in prima jumatate de ora.


Am facut checul si din 6 oua. De data asta coptul a necesitat mai mult timp, cred ca vreo ora. Si tot la foc mic ca sa se coaca bine si in interior.



9 comentarii:

Gabi spunea...

Foarte simpla reteta. Seamana cu piscotul. O sa incerc. Probabil ca laptele ii schimba gustul.

Anonim spunea...

Ce mult a crescut.arata bine si cred ca este simplu si bun.oa sa fac si eu chechul.

Ioana V. spunea...

ador checul de genul asta. Eu mai pun si nuci..E grozav!

MONI spunea...

Puteti face acest chec cu incredere: este foarte, foarte bun, pe cat este de simplu. Puteti sa-l "innobilati" cu diferite arome sau fructe. Mie imi place simplu. Pofta buna la chec!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce bine arata,foarte pufos.Te pup!

MONI spunea...

Da, e pufos. Si se pastreaza foarte bine. Am facut unul din 6 oua si dupa 3 zile inca era moale.

grasu64 spunea...

Participa la campania CLATIDIADA BLOGGERILOR CULINARI!
Primii 70 de bloggeri care se inscriu la acest "drive test" al tigailor pentru clatite, primesc GRATUIT cate o tigaie pentru clatite marca Fissler.

lidia spunea...

Mmmmmmm.....ce gustos e.....lam pregatit cu mare dispozitie si sa primit foarte gustos ...incercati si voi!!!!!

Anonim spunea...

Reteta asta este minunata.Chiar acum am pus o tava la cuptor si abia astept sa vad frumusetea !eu am pus caise in el de data aceasta !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...