luni, 9 aprilie 2012

CHIFLE CU CIOCOLATA

Ati mancat Pangoccioli? Am vrut sa vad daca reusesc sa fac si eu.
In aceasta reteta am fost inspirata de aici . Am adus unele modificari aluatului si a iesit ceva bun.

Ingrediente: 250 ml lapte, o lingurita sare, 3 linguri zahar, 60 ml ulei, 500 gr faina tip 000, un cub drojdie, 2 pliculete zahar vanilinat, un ou, ciocolata amaruie 50 gr.
Drojdia se pune la dospit in laptele caldut. Deasupra se pudreaza cu faina.
Dupa ce a dospit drojdia, se amesteca cu faina, zaharul, sarea, uleiul si zaharul vanilinat. Se framanata bina pana se desprinde aluatul de pe mana. Se lasa sa-si dubleze volumul circa o ora, la loc cald.
Ciocolata se da pe razatoarea mare si se incorporeaza in aluat. Se pot folosi fulgi de ciocolata, dar eu nu am gasit sa cumpar.
Se fac chifle si se mai lasa la crescut in tava circa 15 minute. Se ung cu ou batut cu putin lapte.
Se coc circa 35 minute pana se rumenesc frumos deasupra.





3 comentarii:

Ioana V. spunea...

si eu vreau una !pup

Anonim spunea...

se pare ca s-a topit putin ciocolata

MONI spunea...

Alinutzika, sorry... au mai ramas doar faramituri. Au trecut ca painea calda.


Da, ciocolata s-a topit putin la framantare. Poate cu fulgi de ciocolata nu se face asa. Dar oricum, au fost bune.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...