vineri, 25 martie 2011

FASOLE VERDE CU PUI SI SMANTANA

Am facut o supa de pui si m-am gandit sa folosesc carnea pentru felul 2. Si bine am facut.
Ingrediente: 2 pulpe de pui pe care le-am folosit la supa, fasole verde la borcan(am avut borcan de 1700ml), mult usturoi(cam 5 catei), ulei, faina, smantana, patrunjel, sare, piper.
Usturoiul taiat mai mare(asa imi place mie, sa il simt la gust) se caleste in putin ulei. Se adauga carnea de pui taiata dupa preferinte si se lasa sa se prajeasca. Atentie ca se prinde foarte usor.
Dupa ce se prajeste carnea, se adauga fasolea, sare si piper. Se acopera cu apa cat mai calda si se lasa sa fiarba.
Cand fasolea este fiarta se lasa sa mai scada apa. Din o lingura de faina si 2 de smantana, impreuna cu apa rece se face ingroseala. Se adauga peste fasole si se amesteca energic. Daca vi se pare ca este cam gros sosul format, mai adaugati apa putin cate putin. Se mai lasa sa dea 4-5 clocote si este gata.
Patrunjelul, ca sa isi pastreze aroma, se pune direct in farfurie, proaspat tocat.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...