sâmbătă, 6 noiembrie 2010

SOS RAGU

Sosul ragu este un sos italian pentru paste. Se face foarte usor, doar ca necesita vreo 2 ore.
Ingrediente: 1 kg carne tocata de porc, ulei, rosii cuburi in conserva, bulion, vin alb, sare, piper, ceapa, morcov, telina(eu am folosit un amestec congelat de aceste legume- toate taiate marunt-aprox. 300 gr). La noi nu se gasesc, asa ca taiati ceapa, morvocul si telina cat mai marunt.

Pentru inceput se pune ulei la incins. Se adauga carnea si se prajeste pana isi schimba culoarea. Apoi se pun legumele si vin alb cat sa acopere carnea. Se acopera oala cu capac si se lasa sa fiarba pana se evapora vinul. Din cand in cand se mai amesteca pentru a nu se prinde carnea.
Apoi se pun rosiile din conserva(de preferat cuburi) si bulion. Se fierbe la foc mic pana ajunge la consistenta unui sos. Se condimenteaza cu sare si piper. Eu am folosit si vreo 2 lingurite de zahar pentru ca a fost putin acrut de la vinul alb.

Dupa ce a fost gata, am pus sosul ragu in borcane. Asa se poate pastra si vreo 3 saptamani, dar la frigider pentru ca nu are conservant. Doar fierbeti paste, incalziti sosul si... gata masa.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...