miercuri, 27 octombrie 2010

CIORBA DE LEGUME(reteta video)


Saptamana trecuta vru sa dea raceala peste mine, dar i-am pus bete in roate. Miere cu propolis, multa lamaie si o ciorba simpla de legume.



Am pus apa la fiert. Cand a inceput sa fiarba am adaugat legume puse la congelator(morcovi, pastarnac, gogosari, fasole galbena, mazare, buchetele de conopida, rosii taiate cubulete, toate impreuna cu cateva frunze de leustean-in pachete de 500 gr). In timp ce legumele erau la fiert, am curatat si taiat cubulete cativa cartofi. I-am adaugat in ciorba, am condimentat cu vegeta, sare si piper. La sfarsit am mai daugat cateva frunze de patrunjel si am acrit ciorba cu zeama de lamaie. Poate veti spune" ce ciorba este asta? Buna, va zic eu. Incercati.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...