miercuri, 13 octombrie 2010

CONOPIDA LA CUPTOR

Anul acesta nu am mancat conopida desi a aparut de mult. Ma refer la cele din gradina, nu la turcisme. Asa ca, am facut o conopida la cuptor cu sunca si gogosari.

Pentru aceasta reteta am avut nevoie de o conopida(de circa 1200 gr), sunca, gogosar, 3 oua, o cutie de smantana de 200 gr, putin unt, pesmet, cascaval, sare si piper.
Am inceput cu conopida. Am pus apa la fiert, iar intre timp am spalat si desfacut conopida in buchetele. Cand apa a dat in fiert am pus sare. Am fiert conopida aprox.15 minute. Am scurs-o bine pentru a nu lasa apa in tava.

Am uns bine o tava de yena cu unt si am tapetat-o cu pesmet.

Am pus jumatate din conopida fiarta si am apasat-o bine cu furculita. Peste am adaugat sunca taiata felii. Nu stiu cate gr de sunca am avut, dar am pus sa fie destula.

Am taiat un gogosar in feliute mai subtiri si l-am pus peste sunca.

Apoi am pus conopida ramasa.

Am batut 3 oua cu o cutie de smantana, cascaval dat pe razatoarea mare, sare si piper.

Compozitia am turnat-o peste conopida.

Cuptorul trebuie neaparat incalzit.
Am tinut conopida la cuptor pana s-a rumenit frumos deasupra.
Se taie ca un tort daca este mai rece. Si arata frumos in straturi. Iar cascavalul rumenit este delicios. Stiu ca este o bomba calorica, dar din cand in cand ne mai omenim si noi!!!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...