duminică, 30 ianuarie 2011

PERISOARE IN SOS DE HREAN

Am facut ciorba de perisoare si mi-au ramas cateva perisoare. Le-am facut in sos de hrean si au avut mare succes.
Ingrediente pentru perisoare: 1kg carne tocata de porc, 300 gr orez, o ceapa mare taiata cat mai marunt, un ou, marar, patrunjel, boia dulce, sare, piper, vegeta(din aceasta cantitate am folosit 24 de perisoare la ciorba)
Se amesteca carnea cu ceapa, patrunjelul si mararul tocate marunt(cate o jumatate de legatura din fiecare), oul, o lingura vegeta, 2 linguri boia dulce, o lingurita sare, o lingurita piper. Eu gust intotdeauna sa vad daca mai trebuie sarata sau nu, si apoi pun orezul spalat in 2-3 ape. Se fac perisoarele si se fierb aprox.30 minute.

Ingrediente pentru sos: lapte, crema de hrean, faina, smantana, sare, piper, ulei.
In ulei incins se pun 3 lingurite de crema de hrean. Se trage oala de pe foc si se pun 3 linguri pline de faina. Se amesteca bine pentru a nu ramane cocolosi. Se pune oala inapoi pe foc si se adauga lapte, putin cate putin, amestecand energic. Cantitatea de lapte este in functie de cat de gros vreti sa iasa sosul. Eu l-am facut mai lichid pentru ca se mai ingroasa dupa ce se raceste. Se fierbe aprox.5 minute, se sareaza si pipereaza dupa gust. Dupa ce se stinge focul se adauga 2 linguri de smantana.

Perisoarele se pun in acest sos si se amesteca bine pentru a se acoperi bine cu sos.
Cateva frunze de patrunjel de decor si... LA MASA!!!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...