sâmbătă, 14 mai 2011

PRAJITURA CU FANTA

Aceasta prajitura am pregatit-o de Paste, dar de abia acum i-a venit randul sa o postez pe blog.
O sa scriu ingredientele la fiecare etapa din pregatirea prajiturii.
Incepem cu piscotul de cacao: 4 oua, 4 linguri apa, 8 linguri zahar, jumatate de plic de praf de copt, 8 linguri faina, 3 lingurite de cacao.
Albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul si 4 linguri de apa. Se adauga galbenusurile si cacaoa. Faina se amesteca cu praful de copt si se incorporeaza in spuma amestecandu-se incet, cu lingura de jos in sus.
Se coace circa 40 minute in cuptorul bine incins.

Etapa 2: 500 gr branza dulce de vaca, o frisca lichida -cutie mica, 2 pliculete zahar vanilat, 4 linguri de zahar.
Frisca se bate cu mixerul. Se adauga branza, zaharul si zaharul vanilat. Se mixeaza pana se amesteca bine ingredientele si zaharul se topeste.
Dupa ce s-a racit piscotul, se intinde branza deasupra.

Etapa 3: budinca de vanilie-2 plicuri, 800 ml suc de portocale, 4 linguri de zahar.
Budinca se pregateste conform instructiunilor de pe ambalaj.
Se lasa putin sa se raceasca si apoi se intinde peste branza dulce.
Trebuie sa stea cateva ore la frigider inainte de a o taia.
Puteti folosi si alt suc daca doriti ca budinca sa aibe alta culoare.

2 comentarii:

ionela spunea...

O prajiturica aspectoasa si buna la gust presupun...de tinut minte si executat!

MONI spunea...

Da, este buna. Reteta nu imi apartine, am mancat si eu la cineva si mi-a placut. Asa ca am incercat sa o fac.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...