duminică, 11 iulie 2010

TIRAMISU

Ieri am avut niste musafiri. Am facut rapid un platou taranesc(carnat de casa, sunca, slaninuta, rosii, telemea, ardei, castraveti), dar trebuia si ceva dulce. M-am gandit la un Tiramisu, care se face foarte repede si este delicios. Si sa stiti ca a avut succes.
Pentru un Tiramisu rapid(nu se fierbe nimic) avem nevoie de:
- o frisca mica
-o cutie de crema mascarpone(250 gr)
-2 oua
-4 linguri zahar
-piscoturi
-cafea pregatita
-putin lapte


Incepem prin a bate frisca. Dupa ce s-a batut foarte bine, se adauga crema mascarpone(tinuta inainte la temperatura camerei vreo 15 minute; eu am ars un mixer pentru ca am pus-o direct de la frigider). Se mai bat impreuna pana se incorporeaza in frisca. Apoi am adaugat cele doua oua si 4 linguri de zahar si le-am mai batut pana nu s-a mai simtit zaharul si a devenit foarte spumoasa.

Crema am lasat-o la frigider pana am pregatit cafeaua.
Eu prefer sa pun putin lapte in cafea, pentru ca nu sunt bautoare de cafea. Se mai poate pune putin coniac in loc de lapte sau esenta de rom. Depinde de gustul fiecaruia.



Incepem cu primul rand de piscoturi, care se dau prin cafea. Eu le trec doar prin cafea pentru ca piscoturile sunt subtiri si se inmoaie prea tare. Apoi am pus primul strat de crema. Si tot asa pana am terminat piscoturile si crema. Ultimul rand de sus trebuie sa fie crema.

Am aruncat ceva cacao deasupra. Se poate pune si cafea sau ciocolata rasa.Dupa preferinte.
Se acopera cu folie de aluminiu si se tine la frigider cel putin 4-5 ore. Peste noapte este cel mai bine.

Si dupa ce au trecut musafirii pe la noi...ce a mai ramas



Un comentariu:

ioana giovanna spunea...

Am incercat reteta si vreau sa spun ca e delicioasa. Complimente!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...