marți, 10 mai 2011

FOETAJ CU BRANZA SI CARNAT AFUMAT

Am mai postat retete cu aluat foetaj. Mie imi place ca te scoate din impas atunci cand nu ai mancare sau doar ceva resturi prin frigider.
Ingrediente: aluat foetaj, branza telemea, carnat afumat, 2 fire de ceapa verde, o rosie, 3 oua, 2 linguri de smantana, patrunjel verde, sare.
Aluatul foetaj se pune intr-o tava de cuptor. Telemeaua, carnatul si rosia se taie cubulete. Se pun peste alatul foetaj.
Separat se bat cele 3 oua cu putina sare(atentie la sare daca telemeaua este sarata), ceapa verde taiata marunt, patrunjelul tocat si cele 2 linguri de smantana. Se toarna compozitia peste aluatul foetaj.
Se coace pana se face oul.
Se poate servi si rece, este la fel de buna ca si calda.

2 comentarii:

Bianca spunea...

o reteta simpla si excelenta. mi-a iesit foarte bine. multumim de reteta

MONI spunea...

Ma bucur ca ti-a placut. Eu fac des aceasta reteta cu ce resturi mai am prin frigider.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...