marți, 2 noiembrie 2010

ARDEI UMPLUTI CU SUNCA SI CUS-CUS(reteta video)

In aceasta sectiune va voi prezenta cateva retete video realizate in bucataria bunicii mele, o gospodina desavarsita si o bunica de nota 10.

Nu credeam ca sunt asa de buni. Ma tot gandeam: vor fi seci pentru ca nu este nici un pic de grasime. La care, bunica mi-a dat replica: taci si nu te baga in oala mea!! O sa vezi ce buni sunt.
Si, ca intotdeauna, a avut dreptate.



Ingrediente pentru aceasta reteta: cus-cus(sau tarhana), sunca, ceapa, gogosar sau ardei kapia, un ou, sare, piper, boia dulce, ardei pentru umplut, faina, ulei, pasta de rosii sau bulion.
Ceapa, sunca si gogosarul se taie cat mai marunt. Se amesteca cu 5 linguri de cus-cus(atat a pus), sare, piper, boia dulce, oul si vreo 2 linguri de ulei. Asa, m-am prins: de aceea nu sunt seci!
Se umple ardeii cu umplutura si se pun la fiert. Cam 45 minute. A, am uitat. daca aveti puneti si leustean la fiert impreuna cu ardeii umpluti.
Cand sunt fierti, se face sosul de rosii. In putin ulei se pune o lingura de faina(nu se prajeste) si bulion sau pasta de rosii, ce aveti. Ceva condimente: sare si zahar. Se toarna apa in care au fiert ardeii si se amesteca bine pentru a nu se face cocoloase de la faina. Dupa ce da 1-2 clocote sosul de bulion se toarna peste ardei si se mai lasa la fiert putin. Si gata! Bucurati-va de aceasta bunatate.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...