miercuri, 1 iunie 2011

VERDETURI (PENTRU CIORBA) LA CONGELATOR

Mie imi plac foarte mult ciorbele si sosurile cu verdeturi de primavara: macris, leurda, stevie, salata, spanac. Asa ca, m-am gandit sa imi pun la congelator ca sa pot savura si la iarna o ciorbita delicioasa.
Asa ca, am fost la piata si am umplut 3 plase cu aceste verdeturi. Le-am spalat foarte bine si le-am rupt in bucati mai mici. Le-am pus in pungi, am etichetat pungile si le-am pus la congelator. Din toata cantitatea de verdeturi mi-au iesit 6 pungi. Si vreo 4 doar cu macris(pentru acrit alte ciorbe).
Am cumparat 4 legaturi de leurda si stevie, 2 salate verzi, jumatate de kg de spanac si vreo 5 gramezi de macris. Inainte de a le baga in pungi, le-am amestecat bine.
Retete cu verdeturi de primavara:

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...