marți, 26 aprilie 2011

TORT CU NUTELLA

Reteta realizata si prezentata de Ioana din Treviso, Italia.

Bine v-am gasit!
Cum ati petrecut de Pasti?
Noi am avut musafiri, adica sora mea. Si daca tot a venit, am pus-o la treaba!
Si ne-a facut un tort cu nutella. Nu, nu a fost gretos de loc. Asa m-am gandit si eu. Nutella in aluat, nutella in umplutura...o sa vedeti.
Acum o sa ne punem iarasi pe cura, sa dam jos kg ce s-au pus in aceste zile.
Ingrediente: 160 gr faina, 150 gr zahar, 3 oua, jumatate de cana de lapte, jumatate de plic de praf de copt, 2 linguri de nutella(umplute la refuz).
Ouale se mixeaza cu zaharul pana se topeste zaharul. Se adauga nutella si laptele. Dupa fiecare ingredient adaugat se amesteca bine cu mixerul. Apoi se pune faina amestecata cu praful de copt. Cand se adauga faina, mixerul se pune pe treapta intai.
Aluatul va iesi destul de lichid, dar nu va speriati. Asa trebuie sa fie. Va iesi un aluat moale si plin cu gaurele.

Se coace in cuptorul bine incins. Dupa aprox.40 minute, incercati cu o scobitoare daca aluatul se lipeste de ea. Daca da, mai lasati la copt.
Dupa ce s-a racit, se taie in jumatate. Se intinde un strat subtire de nutella si apoi unul de frisca.
Daca va place mai dulce, se poate pune mai multa crema de ciocolata.
Nu este nevoie sa insiropati blatul. Este foarte moale si pufos.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vreau sa te anunt oficial ca am facut reteta de tort. Ai avut dreptate cu faptul ca aluatul este foarte lichid. am zis ca sigur nu va iesi nimic. Si... minune! Un aluatmpufos si plin de gaurele. foarte bun. multumesc pt reteta. sandra

Anonim spunea...

dar cu aluatul pus in tava de ce nu ai facut poza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...