marți, 28 septembrie 2010

CIUPERCI UMPLUTE PANE

Ciupercile pane sunt delicioase. Iti ia cam mult timp prepararea lor, dar merita.

Se pot umple cu multe ingrediente, dar de data asta am folosit cascaval dat pe razatoarea mare, bucatele cat mai mici de sunca si patrunjel tocat marunt. Nu am condimentat pentru ca sunca este destul de sarata.

Am folosit ciuperci mici pe care le-am spalat bine deoarece nu le-am dat jos pielita.

Umplutura am apasat-o cat mai bine in ciuperci astfel incat sa intre cat mai multa.

Le-am dat prin faina...

apoi prin ou batut cu putina sare...

iar la sfarsit prin pesmet.

Se pune cat mai mult pesmet mai ales pentru a nu permite cascavalului sa curga atunci cand se topeste.

Le-am prajit in ulei foarte bine incins.


Sunt delicioase calde. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...