miercuri, 28 iulie 2010

TOCANITA DE CARTOFI CU KAISER

Tocanita de cartofi se face destul de repede si este foarte gustoasa.
Avem nevoie de ceapa, kaiser, ardei gras, cartofi, leustean, ardei rosu macinat, rosie, sare si piper.

Incepem cu prajirea in foarte putin ulei a kaiserului taiat felii. Dupa ce se rumeneste bine, se scoate din oala si se tine la cald.


In acelasi ulei am calit ceapa si ardeiul gras taiate marunt.
Am adaugat putin gogosar macinat pus in sare pentru iarna.

Dupa ce am calit vreo 2 minute ceapa si ardeiul, am pus cartofii taiati cubulete.
Doua fire de leustean dau un gust exceptional tocanitei.
Am condimentat cu sare si piper(atentie la sare: kaiserul si gogosarul macinat sunt sarate)
Am taiat marunt o rosie decojita si am adaugat-o in tocanita la jumatatea timpului
de fierbere.

Inainte de a inchide focul, am pus kaiserul prajit la inceput. A mai fiert vreo 3 minute si
iata... ce a iesit.





Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...