joi, 21 octombrie 2010

RULADA DE PORC CU CIUPERCI SI MOZARELLA

Imi place atunci cand nu trebuie sa stau langa aragaz sa fac mancare. Bag la cuptor si pot face si alte treburi. Asa ca, o rulada din cotlet, ciuperci si mozarella, alaturi de cartofi, a fost cel mai usor de facut.

Cotletul trebuie taiat ca o carte si batut. Daca este prea groasa carnea, se face mai greu.

Ciupercile le-am preparat inainte cu putin unt, marar, patrunjel, usturoi, ceapa, vin alb, sare si piper.

In untul topit am calit putin ceapa si usturoiul.

Apoi am adaugat ciupercile. Nu am adaugat apa.
Peste vreo 5 minute am pus vin alb si am lasat sa fiarba pana s-a evaporat(cu capacul pus pe oala)

Dupa ce s-a facut putin sos din ceapa si vin, am condimentat cu sare si piper si am pus marar si patrunjel tocate marunt. Totul a mai fiert putin.

Si acum urmeaza realizarea ruladei.
Peste cotlet am pus un strat de pasta de gogosari pusa la borcan pentru iarna(macinati si fierti pana a ramas un sos mai gros).

A urmat un strat de ciuperci,

cateva felii de sunca

si mozarella.

Am rulat carnea cat mai strans si am condimentat-o cu ierburi de provance. Fara sare si piper deoarece are umplutura. Pasta de gogosar care a iesit pe lateral, am pus-o peste carne. Nimic nu se arunca, totul se refoloseste!!!

Intre timp, sotulica a curatat niste cartofi(diviziunea muncii!!!). I-a condimentat cu boia dulce, sare, piper si ceva usturoi pisat. I-am pus alaturi de carne, putina apa si ulei. Am acoperit cu folie de aluminiu si totul a mers la cuptor pentru o ora. Apoi am scos folia si am mai lasat sa se rumeneasca vreo 20 minute.

Iar planul meu de a face altceva in timp ce rulada sta in cuptor, a esuat.
Pana la urma, m-am uitat la televizor!!!

Si, istovita de cat m-am uitat la TV, m-am pus sa mananc ceea ce am facut.



3 comentarii:

BărbatLaCratiţă spunea...

Arata bine si cartofii de langa rulada. Singurul minus al acestei retete cred ca este exploatarea barbatului de catre femeie ;))

MONI spunea...

Diviziunea muncii! Stii cum se spune: si la bal si la spital ;))

MONI spunea...

Mesaj din partea sotului pentru "barbat la cratita": "SUNT DE ACORD CU TINE! Nu stiu ce a fost in capul lui Adam!!! " Te salut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...