duminică, 5 februarie 2012

INCOTRO NE INDREPTAM?

Ma uit in jur si ma gandesc "unde este asa grabita lumea?". Stres, graba, nervi...unde ne grabim, oameni buni?
Am uitat sa fim buni, sa fim darnici, fara sa avem un scop? Am uitat sa iubim, am uitat sa iertam, am uitat ca fericirea ne-o facem noi?
Nu mai vezi vecinii de bloc stand pe banca la discutii, la un joc de remi sau table. Fugim, ne grabim...unde? incotro? Atata ura si invidie intre oameni, de ce, pentru ce? Unde au disparut corectitudinea, bunatatea, onestitatea, intelegerea, prietenia neconditionata?

Zilele trecute o prietena a ascultat pe internet o melodie a cantaretului Marco Antonio Solis. Printre altele, am ascultat si aceasta melodie "A donde vamos a parar". Merge direct la suflet.

Dragi cititori, va doresc sa nu intrati in "capcanele" vietii si sa aveti puterea sa le "omorati" din fasa!
As mai avea o rugaminte pentru cine stie versurile: va rog sa mi le scrieti si mie. Multumesc.
Ascultati aici si aici alte melodii de suflet.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...