duminică, 20 februarie 2011

FOIETAJ CU LEGUME SI CREMWURSTI

Acest preparat este ideal atunci cand ai resturi prin frigider. Le combini si iese ceva foarte bun si gata in jumatate de ora.
Si la mine mai este o chestiune foarte importanta: sa-l pacalesc pe sot sa manance legume!
Ingrediente: aluat foietaj, 3 cremwursti, o punga de legume congelate(sau proaspete), busuioc, 4 oua, 150 gr telemea(sau orice fel de branza-in afara de cea dulce), sare, piper, 2 linguri smantana.
Pentru inceput am fiert legumele congelate(am folosit un mix de morcovi, conopida si broccoli). Pe punga scria 10 minute, dar le-am fiert doar 5 si le-am pus sub jet de apa rece ca sa opreasca fierberea. Oricum vor mai sta la cuptor vreo jumatate de ora.
Aluatul foietaj se pune intr-o tava. Peste se aseaza legumele fierte si racite. Pentru un gust ceva mai deosebit am rasfirat busuioc uscat peste legume.

Separat se bat bine 4 oua cu telemeaua data pe razatoarea mare si cele 2 linguri de smantana. In functie de cat este de sarata branza, se mai pune piper si sare.
Se toarna ouale in tava si se imprastie pe toata suprafata, astfel incat sa intre peste tot printre legume.

Se coace pana se face o crusta maronie.
Se poate servi atat calda cat si rece si alaturi de o salata verde.

4 comentarii:

Adina spunea...

ce fain a iesit cu ce-ai avut prin frigider. o idee buna pentru cand nu e chef de gatit!

MONI spunea...

Imi place sa golesc frigiderul si sa nu arunc nimic pentru ca e ... criza

Ioana V. spunea...

trebuie sa fie tare bun!
Te-am adaugat in listuta mea de blogroll,ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

MONI spunea...

Buna Alinutzika. Am vazut blogul tau mai demult si mi-a placut. Ai postat retete interesante. Spor la treaba in continuare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...