duminică, 19 decembrie 2010

POMANA PORCULUI

Ieri am fost la taiat de porc. Urasc aceasta operatiune, dar, doamne bune sunt "rezultatele".
Am avut o vreme de sa nu-ti lasi cainele afara. A nins cu fulgi mari toata ziua. Acuma dadeam zapada din curte, in jumatate de ora era la loc. Dar, va spun sincer, mie imi place cand ninge.
Ajunge cu vorba, mai bine sa va spun ce bunatati am mancat la finalul operatiunii.
O mica imagine...ca sa va faceti o idee.

Prima tura de carne s-a pus la prajit. Sub atenta mea supraveghere, iata ce a iesit.
O pauza de mancare a fost bine venita pentru cei ce munceau afara.

Apoi a urmat operatiunea "carnatul". Peste carnea macinata s-a pus din plin condimente: sare, piper, boia dulce si usturoi dat si el prin masina de carne. De zapacita ce am fost, am uitat sa fac poza.
Apoi soacra-mea si sotul meu au facut carnatii.
Vreo 4 carnati au mers la fript, iar restul in afumatoare.


Vreti putin carnat?

"Mesterul" jumarilor a fost socrul meu.
Si, bineinteles, jumarile au avut si carnita, asa cum imi place mie.

S-au mai preparat caltabosi si pate de ficat.

Poftiti la masa!

Va doresc din tot sufletul un Craciun Fericit, cu bucurie si lumina in suflet!

2 comentarii:

ioana giovanna spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut!!!!!!!

MONI spunea...

Asa au zis astazi si colegii mei. Le-am dus cate putin din fiecare si le-au placut foarte mult. Oricum, nu se compara cu cele cumparate de la magazine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...