sâmbătă, 13 noiembrie 2010

GULAS CU CARTOFI COPTI

Gulasul se poate face in foarte multe feluri. Facusem cu o seara inainte cartofi copti si au ramas cativa. Asa ca i-am combinat cu aceasta reteta de gulas. Si am fost ispirata.

Ingrediente: 700 gr carne de porc(am folosit spata de porc), unt, ulei, ceapa, un gogosar, jumatate de conserva de rosii cuburi, patrunjel, sare, piper, usturoi, boia.
Pentru inceput am prajit putin carnea in unt cu ulei(eu folosesc si ulei pentru ca asa nu se arde untul)pana si-a schimbat culoarea. Apoi am scos-o si am tinut-o la cald.
In untul ramas am calit o ceapa mai mare taiata marunt(cu cat mai multa ceapa, cu atat sosul rezultat la finalul fierberii este mai mult).
Am adaugat un gogosar rosu taiat cuburi si rosiile din conserva. Am lasat sa fiarba putin pana s-au amestecat toate aromele. Am condimentat cu sare si piper, boia dulce si am pus carnea prajita inainte. Am adaugat apa fierbinte cat sa acopere carnea si am lasat la fiert la foc mic timp de o ora si jumatate. Neaparat trebuie acoperita oala cu capac deoarece fierbe mai repede si nu scade zeama de pe carne.
Dupa ce carnea s-a fiert am lasat sa scada zeama pana a ramas un sos mai gros. Apoi am adaugat 4 catei de usturoi taiati mai mari si patrunjel. Si pentru ca mi s-a parut putin acrisor sosul(probabil de la rosii) am pus o lingutita de zahar.
Cartofii copti i-am pus in gulas doar la sfarsit.

Delicios! Incercati!

2 comentarii:

online pizza spunea...

Thanks for nice recepts ... great

MONI spunea...

You're welcome! Please, try it and enjoy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...