sâmbătă, 18 septembrie 2010

MANCARE DE MAZARE CU CARNACIORI DE BERE

Este o mancare buna si rapid de facut.

Ingrediente: o ceapa, morcovi(eu am folosit baby), carnaciori de bere, 400 gr mazare congelata,
2 linguri faina, patrunjel, sare, piper, ulei. Initial am vrut sa fac cu bulion, dar la sfarsit m-am razgandit.

Carnaciorii de bere se taie in patru, dar nu pana jos.
Se prajesc pana se deschid ca o floare. Apoi se scot pe o farfurie.


In uleiul ramas se prajeste ceapa taiata marunt. Eu pun si putina apa, pentru a nu praji asa de mult. Incerc sa nu prea gatesc cu prajeli, pe cat pot.

Dupa ce ceapa s-a inmoiat bine, se adauga mazarea si morcovii.
Se acopera cu apa si se lasa la fiert circa 20 minute.

Cand mazarea este fiarta, se condimenteaza cu sare si piper si se adauga patrunjelul maruntit.

Din 2 linguri de faina si putina apa, se face ingroseala. Se adauga peste mazare si se mai fierbe vreo 2 minute.

La sfarsit se pun carnaciorii de bere pe care i-am prajit la inceput.
POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...