sâmbătă, 12 februarie 2011

MACROU LA GRATAR, CU UNT AROMAT

M-am cam saturat de peste prajit cu faina de malai. Si cum somonul(care imi place) este cam scump, ramanem la macrou. Am vrut sa vad cam ce gust are cu unt aromat si, va spun oficial, asa voi manca de acum macroul!
Macroul se curata de intestine si se spala bine sub jet de apa.
Am incercat si cu peste lasat intreg si taiat pe jumatate. Cel taiat s-a facut mai bine.
Se acopera cu unt aromat atat in interior cat si pe exterior. Untul nu se va lipi de pielea pestelui daca este direct de la frigider. Asa ca, lasati-l putin sa se inmoaie, astfel incat sa devina ca o pasta.
Dupa ce s-au dat cu unt, pestii se tin la rece macar pentru o ora.

Se incinge foarte bine gratarul. Daca nu aveti gratar si faceti in tigaie obisnuita, nu adaugati ulei suplimentar. Pestii se vor praji in untul care se va topi.
Se lasa aprox 5 minute pe fiecare parte.
Inainte de ai lua de pe gratar, eu am mai stors putina zeama de lamaie.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...