vineri, 20 august 2010

GHIVECI

Fiind sezonul legumelor(si mai ales cele din gradina care mai au ceva gust), am facut rapid un ghiveci, bun, zic eu. Am data iama in gradina socrilor si am cules 3 rosii, 2 ardei, o ceapa mai mare, patrunjel, si de la magazin, orez, sare si piper.

Ceapa am taiat-o mai mare pentru ca ea face sosul, ardeii cubulete, iar rosiile decojite si taiate marunt.


In ulei bine incins am calit ceapa pana a devenit moale.

Apoi am adaugat ardeii pe care i-am calit impreuna cu ceapa vreo 3 minute. Am adaugat foarte putina apa ca sa aiba in ce fierbe.


Rosiile decojite si taiate cubulete le-am aruncat peste ceapa si ardei. Totul a fiert pentru vreo 10 minute.


Cand sosul a mai scazut, am adaugat sare, piper, o jumatate de cana de orez(spalat in 3 ape) si aprox.3 jumatati de cani de apa(aceasi masura ca orezul-proportie 1 la 3).
Cand orezul este aproape fiert, am pus patrunjelul tocat marunt. Am acoperit oala cu un capac si am oprit focul. De obicei nu las orezul sa fiarba de tot pentru ca se face ca mamaliga.

Ghiveciul a fost foarte bun ca si garnitura langa un gordon blue.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...