vineri, 19 noiembrie 2010

BUDINCA DE SPANAC CU TELEMEA

Am vazut intr-o revista culinara aceasta reteta, dar i-am adus unele modificari. Si iata ce a iesit.
Reteta originala era cu telemea de oaie si parmezan, dar fara sunca.

Ingrediente(varianta mea): 1 kg spanac proaspat, fiert si scurs bine, 350 gr telemea de vaca putin sarata, 4 linguri de smantana, 4 oua, 2 linguri faina, sare, piper, sunca, ulei, pesmet.
Dupa ce spanacul este scurs foarte bine, se taie cat mai marunt. Telemeaua de vaca se da pe razatoarea mare.
Se amesteca spanacul cu telemeaua, smantana, ouale batute, faina si se condimenteaza cu sare si piper dupa gust.
Intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu pesmet se pune jumatate din compozitia de spanac, se aseaza feliile de sunca si apoi se pune restul de spanac.
Se da la cuptor pentru aprox.40 minute.

Mie mi-a placut rece. Am mancat alaturi de cartofi copti.

2 comentarii:

Postolache Violeta spunea...

Stafeta prieteniei si premiile lunii noiembrie te asteapta la mine pe blog

MONI spunea...

Iti multumesc foarte frumos pentru premiile lunii noiembrie! Nici nu ma asteptam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...