sâmbătă, 19 martie 2011

SOTE SE SPANAC CU MORCOVI SI USTUROI

Gata! A venit primavara! Nu pot sa va spun cat de mult ma bucur!
A aparut deja spanacul proaspat si mai astept macrisul, stevia si loboda.
Dupa o iarna in care am mancat multa carne, trecem la o cura de legume.
Prima propunere: sote de spanac cu morcovi.
Seamana cu o salata in imaginea de mai jos, dar am sa va spun de ce.
Ingrediente: spanac cat vreti sa faceti(eu am folosit vreo 200 gr de spanac cu frunza mica), un morcov dat pe razatoarea mare, unt, usturoi matuntit-3 catei, sare, o lingurita de iaurt.
In unt topit se caleste morcovul pana se inmoaie putin. Apoi se pune usturoiul si spanacul spalat si cat se poate fara apa. Se sareaza si se soteaza pana se inmoaie putin spanacul. Nu trebuie mult, circa 1 minut, pentru ca altfel nu mai ramane spanacul intreg.
Cand il puneti in farfurie aruncati deasupra o lingurita de iaurt pentru un gust putin acrisor.

Eu am servit spanacul ca in imaginea de mai sus, dar al meu sotulica a vrut "sa tina de foame" . Am mai pus o felie de sunca taiata bucati, un ou fiert si cateva cubulete de branza telemea.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...