sâmbătă, 9 aprilie 2011

CARTOFI GRATINATI

Trebuie sa mai inlocuim traditionalul piure de cartofi.
Acesti cartofi cu cascaval merg foarte bine alaturi de o friptura si ceva salata, sau doar cu salata de legume.
Ingrediente: cartofi(cred ca am avut mai mult de un kg), cascaval, ceva telemea, sare, piper, nucsoara, lapte, 2 oua, 2 linguri smantana, putin ulei.
Cartofii se fierb in coaja. Dupa ce s-au racit, se curata si se taie rondele. Intr-o tava pentru cuptor se pune putin ulei. Incepem cu un strat de cartofi, sare si piper, apoi telemea(eu am avut foarte putina, dar se poate pune si 100-150 gr), cascaval razalit sau felii(am avut felii si l-am rupt in bucati mai mici), sare, piper, un alt rand de cartofi si restul de cascaval(neaparat cascaval deasupra ca sa se faca crusta maronie).
Separat se bat cele 2 oua cu 2 linguri de smantana, un pahar de lapte si nucsoara.
Se toarna peste cartofi.
Se da la cuptor pana se rumeneste deasupra.

Un comentariu:

Adina spunea...

ce frumos s-au rumenit! o sa-i incerc si eu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...